soms waan ik mij in Thailand - Reisverslag uit Havana, Cuba van tinkerbelle - WaarBenJij.nu soms waan ik mij in Thailand - Reisverslag uit Havana, Cuba van tinkerbelle - WaarBenJij.nu

soms waan ik mij in Thailand

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg

20 Januari 2010 | Cuba, Havana

Joehoe!!!

De zon schijnt en de hitte is terug.
Bij jullie is de vorst volgens mij nu ook verdwenen en de heerlijke grijze luchten met regen zijn er voor terug gekomen?!! Genieten dus....

Op het moment zit ik op de luchthaven van Havana te wachten op mijn vlucht naar de Cayman. Terug naar de beschaving en lekker eten ;-)
Via Manzanillo naar Santiago de Cuba. En toen had ik het echt wel gehad met de stedentripjes. Als je de schoonheid niet meer ziet is het tijd om te verkassen. Ik zeg doen!! Na een cultureel weekje wat in de stad aan de gang was werd het afgesloten met veel live muziek en drank. Het was een soort van koninginnedag maar dan op zijn cubaans. Veel harde muziek en veel dansen. Nou heb ik, al mag ik het zelf zeggen, een leuk ritme in Nederland maar hier zelfs onder mijn Corona dieet en aardig wat locale biertjes verder lijk ik nog steeds een houten klaas. Alle toeristen die kwamen kijken moesten er aan geloven. Jong of oud het swingt hier. Van een jaar of 20 tot 80 heb ik mee gedanst, geslepen. En ja ik weet nu ook hoe het scrotum van een 80 jarige langs je bovenbeen voelt. Niet mijn hobby.... Maar het was weer genieten. Toen een paar dagen naar strand geweest Play de Santa Lucia. In de bus en toen nog met een illegale Lada 4 uur lang off road gegaan. Nou ik kan je vertellen daar word je niet echt blij van. Daar aangekomen lekker het strand opgegaan en een beetje aan mijn kleur gewerkt. Tegen over het hostel zat een snackbar El Rapido en als ik daar was waande ik mij in Thailand. Dat is volgens mij de oppik plaats voor dikke oude vieze mannen waar ze hun jonge dame halen. Echt ik kreeg een deja vu. Gatver, sorry voor de mannen die het wel doen. Allemaal bandjes van het all incl hotel next door om en daar gingen ze. Ook ik ben daar een kijkje gaan nemen en ja hoor daar zaten ze. Ook hier is het sex toerisme goed op gang gekomen.
Nog even wat anders... Van de aardbeving in Haiti hebben ze hier niks van gevoeld maar gister is er wel 1 geweest op de cayman maar die was geloof ik niet zo sterk. Ik zal het over 3 uur met mijn eigen ogen zien. Vanavond lekker steak eten met een groot glas koude melk!! Mmmhhh heb er nu al trek in.
Jullie zullen mij snel weer in Nederland zien. Morgen weet ik wanneer ik weer terug ben in de kou.
Bedankt voor alle reacties en emails van iedereen.
Hele dikke kussen en hopelijk snel tot het volgende avontuur.
xxx

  • 20 Januari 2010 - 21:06

    Esther:

    He Liefie,

    Zo, je bent zeker wel enoooooorm gegroeid van al die coronaatjes? Pas je je grijze jurkje zeker niet meer hè.....
    Havenweg 34 kan je m brengen hoor...
    Tot gauw, miss you! X

  • 20 Januari 2010 - 21:45

    Sanne:

    Jaaa, Playa Santa Lucia (playa Coco!) staat ook op onze planning! :-)

    En nee, een auto huren is niet echt iets voor backpackers... wij vliegen van Havana naar Baracoa! ;-)

    Jammer dat je vrijdag al weg bent uit Havana... Stuur je de adresjes nog door?

    Onze route is nu: Havana - Pinar del Rio - Havana - Baracoa - Santiago de Cuba - Santa Lucia - Trinidad - (misschien Ciénaga de Zapata) - Havana.

    Veel plz nog op de Cayman eilanden!! XXXX

  • 21 Januari 2010 - 07:11

    Nicole:

    Hey Mariekie,

    Geniet nog even lekker van deze daagjes en we zien je snel weer. Woonkamer is trouwens klaar en heeeeeeeeel mooi geworden!!!

    Xx

  • 22 Januari 2010 - 06:22

    Wendy:

    In een goen, goen. goen, goen, knolleknolle land.... lansaam lopuh lansam lopuh...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Havana

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 57440

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 26 Januari 2014

Australie

31 December 2013 - 31 December 2013

Hallo noordelijk halfrond.

21 December 2013 - 22 December 2013

Kuala Lumpur

Landen bezocht: