Bijna kerst - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu Bijna kerst - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu

Bijna kerst

Door: marieke

13 December 2009 | Cayman Eilanden, Georgetown

Een hele goede morgen allemaal,

Zoals jullie weten is het ook hier bijna kerst. Amerikanen houden er van om alles te versieren en ook hier bij het nederige vakantie huisje doen ze dat dan ook goed. Heb het gevoel dat ik in een levende versierde kerststal rondhang. Een kermis met allemaal gekleurde lampjes... en het ergste is de engelse houden er ook van dus ik zal er ook aan moeten geloven hier in huis met een real Brit. Vrijdag zijn we al in George Town kerst inkopen gaan doen. Oh my god.. net iets voor mij shoppen, NOT. Maar goed ik heb het overleefd. As zondag komen er nog 3 canadezen bij dus dan is het huis vol en gezellig.
Gister was een ´drukke´dag voor Marieke. Er stond een hele dikke wind dus er moest gekite worden... het was druk op het water er waren wel 6 mensen bezig. Heerlijk zoveel ruimte om je heen op het water. Na een paar uur helemaal kapot te zijn naar de kant om daar vervolgens even flink op de rotsten te landen en goed met mijn voeten in te gaan staan , Painfull. Ze lagen net onder het water en had ze pas te laat gezien. Shame. Snel naar huis want er moest ook nog gedoken worden... Ik was even vergeten hoe mooi en leuk het onder water is. Het was al bijna 4 jaar geleden dat ik voor het laatst had gedoken en dat was op Borneo. Maar ik was in goede handen want Tristan is duik instr dus even een refresh duik gemaakt en dan mag je alle skills nog een keer doen op 15 meter. Gelukt/geslaagd. Echt weer helemaal leuk om te duiken en was ook super mooi hier. We konden vanaf het strand naar de duikspot zwemmen en dat is helemaal te gek. Geen gekloot met een boot enzo gewoon hup. Vandaag geen wind, nog niet althans. Dus lekker naar strand, beetje lezen.
Hele dikke kussen van mij.

ps Wendy, we hebben 2 gele brillen voor 's nachts op de scooter gekocht. Dus zijn nu niet meer Annie en Bob maar Ali G en Me Julie

wisten jullie dat??

Het hier bijna hetzelfde is als thuis
We leven hier ook op een eiland
Dat ze hier net zo christelijk zijn
Dat de winkels hier op zondag ook dicht zijn
Hier bijna net zoveel regen valt alleen dan in 10 minuten
In het hoogseizoen ook veel toeristen zijn
Hier ook een soort van Gouden Leeuw is
Ik hier ook heel veel plezier heb

Het verschil is alleen dat er hier palmbomen zijn, niet zoveel duitsers en
de zon heel de dag schijnt.

Tjuuuuuuus

• 13 December 2009 - 19:38

Ing :

Hoi lekker naar je zin.
    enne je lijkt zelf wel een kerstboom ;)
    Kus Ing

• 14 December 2009 - 13:45

Esther:

Stap zo in het vliegtuig, zie je sraks....x

• 14 December 2009 - 21:44

Selina :

Hé is dat een Picasso-Trigger fish? Volgens mij sowiezo Trigger fish toch...? AAAAAAAAAAH, wil ook de onderwaterwereld van de Cayman Eilanden zien! Nu kijk ik af en toe maar eens in het aquarium hier, ook leuk ;) Meid, geniet er maar van...enne veel foto's bijvoegen hoor! kus (ook van James!)

• 15 December 2009 - 10:09

Sanne:

Hi Mariek,

Klinkt héél chill allemaal..!! :-)

Laat je nog weten of je 23 januari op Cuba bent? Dan drinken we een cuba libre op mn b-day!! Jiewoeoe! Enjoy, XX

• 15 December 2009 - 18:10

Els :

Fijn dat je het zo naar je zin hebt, Marieke, groetjes.

• 17 December 2009 - 12:01

Sharon:

Helemaal super allemaal. Mooie foto's ook. Hier alles wit van de sneeuw. Ook mooi. Geniet nog maar lekker door.
    (stiekem wel jaloers)

Merry X-mas and happy newyear

• 21 December 2009 - 18:04

Nicole:

Hey Mariekie,

Klinkt goed allemaal zeg! En strakkies misschien ook nog Cuba! Ben niet jaloers...oke een beetje dan haha

Wij zitten hier
    ingesneeuwd, dus met je volgende berichtje even wat meer zon meesturen :)

Fijne kerst alvast, in bikini, aan het strand, in de zon..! Xx

• 26 December 2009 - 11:36

Lijnie En Tejo:

he meissie, ziet er goed uit, daar!
    fijne(plastic fantastic) kerst.
    dikke kus. X