steaming hot - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu steaming hot - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu

steaming hot

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2009 | Cayman Eilanden, Georgetown

Lieve mensen,

Hier een kleine snelle update van de reis en vandaag....

Pff wat een reis om er te komen. Van het ene vliegtuig in het andere. Van de ene paspoort controle in de andere. In Miami behandelen je ze of dat je een crimineel bent. Schreeuwen tegen je dat je in de lijn moet gaan staan en waag het niet om met je tenen over de streep te komen. Maar na alles overleefd te hebben heb je ook wat!! Gisteren om 3 uur 's nachts nederlandse tijd aangekomen. Tristan stond gelukkig te wachten om me op te pikken. Was gelijk weer goed en vertrouwt om elkaar te zien na meer dan 5 jaar. Snel spullen thuis gebracht en naar vrienden gereden voor een biertje. Mijn engels is weer helemaal up to date ;-)
We wonen in een prachtig huis, heb mijn eigen slaapkamer met badkamer. Vanochtend lopend naar het strand gegaan.... Tering echt adembenemend mooi is het hier. De stranden zijn zo wit dat je wel een zonnebril op moet en het water is nog helderder dan in een zwembad. Vandaag een beetje gechilled op het strand waar tristan werkt. Beetje bij geslapen.
Straks naar een fullmoonparty op het strand en morgen weer lekker naar strand. Beetje op een waterscooter, kajak, snorkelend de dag doorbrengen. Vrijdag gaan we op een boottrip om te zwemmen met sting rays dus het gaat helemaal goed komen. Er stond vandaag wel genoeg wind om te kite maar ik was nog te moe om te knallen. Morgen weer een kans hoop ik. Heb al een kite maatje gevonden een jongen uit New Zealand dus het gaat helemaal goed komen hier.

Volgende keer zal ik een paar foto's er bij doen. Maar gaat nu niet lukken want het feestje wacht.

Liefs Marieke


ps Joyce al mijn bagage was er op de cayman dus valt niet tegen he?! Ze kunnen nog wel wat bij de KLM.

xx voor puppy

  • 03 December 2009 - 08:08

    Esther:

    Zo wat klinkt dat weer akelig slecht zeg, zou echt voor geen goud met je willen ruilen...DUHUH.
    Geniet er maar lekker van, maar als je terug komt gauw weer aan het werk met die luie reet van je....
    Dikke kus van ons!

  • 03 December 2009 - 11:37

    Wendy:

    Er mist iets.... ik ik ik ik ik....Wat ben ik weer egoistisch, geniet lekker meis! xx

  • 03 December 2009 - 18:10

    Kirsten:

    hey travel mama!

    Eindelijk je itchy feet weer bevredigd? Doet me goed te horen dat je weer onderweg bent. En zo te horen is het bijna even mooi als home sweet home ;) om je nog beter te laten voelen (weet dat t erg fijn is) hier niks veranderd. Het plenst nog steeds!

    Heel veel plezier. Ik ga je avonturen weer in de gaten houden. Enjoy!

    Dikke kus kiki (wij vertrekken ook weer lekker, 2 mndjes naar indo)

  • 03 December 2009 - 18:44

    Joyce:

    Zo he, klinkt vervelend allemaal zeg..dan vergeet je die lange reis zoweer toch ?!! En je koffers ook nog aangekomen, wat wil je nog meer !!
    Nou, geniet ervan en hou ons op de hoogte !
    Groetjes vanuit een regenachtig NL...
    ps. ik ben dol op foto's.

  • 05 December 2009 - 21:33

    Selina:

    Hi buuv, ik kan hier niet naar buiten kijken of het regent... Stuur maar lekker veel foto's, dan kijk ik daar naar, tenminste een beetje zonneschijn! Geniet er maar lekker van! kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 57442

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 26 Januari 2014

Australie

31 December 2013 - 31 December 2013

Hallo noordelijk halfrond.

21 December 2013 - 22 December 2013

Kuala Lumpur

Landen bezocht: