't komt allemaal goed.... - Reisverslag uit Boulder, Australië van tinkerbelle - WaarBenJij.nu 't komt allemaal goed.... - Reisverslag uit Boulder, Australië van tinkerbelle - WaarBenJij.nu

't komt allemaal goed....

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg

11 Mei 2006 | Australië, Boulder

Hey hallo....

De zon schijnt zowel hier als in Nederland heb ik gehoord! Misschien moet ik er dan maar eens over na gaan denken om weer naar huis te komen.

Het is gezellig in Kalgoorlie en ik maak ook van alles mee..
Nadat we gelift hadden om hier te komen zijn we ook een paar dagen later met een vriendelijke vriend van de jongens de auto weer op wezen halen. Pfff 4 uur heen en ook weer 4 uur terug. Maar de auto is dan ook nu home sweet home.

Met pasen was er een berucht feestje bij een van de vrienden... Het easter feestje schijnt nogal goed te zijn. Dus wij in ons beste pakkie om 3 uur in de middag er heen. Eerst nog even langs de drive in bottle shop om de nodige versnaperingen te halen... Aussie feestje is BYO! Er was een volleybal toernooi georganiseerd voor de gasten. Iedereen werd verdeeld in Teams van 4 en spelen maar. De eerste rondes gingen natuurlijk nog uitstekend totdat de drank in de man kwam. Sommige bewogen geen eens meer om de bal te raken... hi hi. Uiteindelijk hebben AL, Joshua, Dex en ik het toernooi gewonnen. Het feest ging lekker door maar op een gegeven moment moest Marieke even rusten.. 2 uur heb ik opgekruld voor de voordeur geslapen en bij het wakker worden even een spuugje in het dichts bijzijnde bloemperkje gedaan, oeps! Ook de eigenaar des huizes heeft het goed gedaan op zijn eigen feestje... Ging out in de achter tuin en toen ik een paar dagen later de nodige spullen op ging halen die door de dronken gasten was achter gelaten was meneer net uit het ziekenhuis... Hij had 2 dagen aan het infuus gelegen om bij te komen van uitdrogings verschijnselen van de alcohol!! Lekker gedronken dus ;-)

Toen moest ik toch maar eens een baan gaan zoeken. Nou al snel een baan gevonden in een soort van buurt kroeg waar alleen maar knauwende aussie komen met kale hoofden en lange baarden, mmmhhhh! Gezellig, gezellig leuke meiden waar ik mee werkte. Ja je leest het goed WERKTE. Ik had vier dagen gewerkt en toen kwam de belasting dienst mij even een bezoekje brengen... shit! Valse naam opgegeven en gezegd dat ik werk een visa had en toen maar wegwezen en nooit meer terug komen. Helaas voor mij maar als ze me pakken zullen mijn voetjes de grond niet raken totdat ik op de airport van Perth sta (700km)
Nou daar zat ik dan weer zonder job. Veel rond bellen en gezocht en uiteindelijk ben ik voor 3 dagen in een gehucht terecht gekomen waar 10 huizen staan en natuurlijk een kroeg. Ik kwam hier terecht via een bureau dat mensen de outback in stuurt om te gaan werken voor 1 of 2 weken. Langer kan je het hier niet volhouden want er is niks!!!

Wendy is twee dagen voor koninginnedag vertrokken om gezellig te drinken en te feesten thuis... nou niets gezellig! Ze was zo ontzettend ziek dat ze alleen maar op bed heeft gelegen met hoge koorts. Maar er is goed nieuws... ze komt as dinsdag weer terug in Kalgoorlie. Wat liefdesverdriet allemaal met een mens kan doen.

Hopelijk lezen jullie niet in de krant dat ik op transport ben gezet naar Nederland. Anders kom ik gewoon ergens volgende maand aan op schiphol in blakende gezondheid.

Oh ja er zijn nog 3 jongens in het huis bijgekomen dus ik leef met ZES mannen rond me heen... geen gebrek aan kroelen!

Heel veel liefs van een voortvluchtige
xx Marieke xx

Ps Wendy hele goede vlucht en tot dinsdag als ik nog in Kalgoorlie ben. Succes vrijdag!

  • 11 Mei 2006 - 08:39

    Els:

    Kom toch lekker naar huis medje, tis hier nu goed te doen

  • 11 Mei 2006 - 20:28

    Geoffrey:

    je maakt weer wat mee hoor, prachtig. hier schijnt inderdaad het zonnetje maar zoals je weet is het maar de vraag voor hoe lang. dus geniet nog effe en we zien je wel weer. als je terug ben moeten we snel eens afspreken want ik wil nog steeds graag je video bekijken van thailand en vooral het stukje koh tau.
    heb je wel genoeg condooms voor zes man????????????????? hahahahahhahahahahahahah.
    gr geoffrey xxx

  • 12 Mei 2006 - 08:09

    Rossi:

    Ja Els dat ben ik met je eens...het wordt nu wel tijd en weer om eens naar huis te komen hoor marietje... Een lekker roseetje op de strandtent en lekker bijkletsen...mmmmm Tot snel en een hele dikke kus!!!!!!!!!XXXXXXXXXXXXX Ben niet boos hoor dat je mij zolang laat wachten..... Doeiiiiiii.....

  • 12 Mei 2006 - 19:36

    Wendy:

    Hoe is het in de bush? Nog 3 nachtjes en dan zit ik weer in het vliegtuig!! Tot dinsdag. xxx wendy

  • 18 Mei 2006 - 13:52

    Wies:

    HAi marieke je gaat het bijna niet geloven maar ik heb sinds afgelopen maandag de ipl apparatuur in huis vandaar dat ik ff niks van me heb laten horen heb als een gek gewerkt om alles oke te krijgen. Volg je @ mails altijd met veel plezier geniet nog maar ff van de vakantie en de vrijheid je kunt altijd nog werken groetjes uit een koud en ongezellig nederland wies

  • 22 Mei 2006 - 10:39

    Kiki En Chanti:

    Hi Gall! alles goed? Nog steeds op vrije voeten? Kom gezellig over 2 weekjes naar Sydney. Das Makkelijker te vinden dan kalgoorlie (voor ons) En het ligt voor ons ook niet zo op de route. kan je ons gelijk een beetje wegwijs maken in t ruige Australië. Anders komt ut natuurlijk niet goed met die 2 wereldvreemde wuufjes uu zealand! Greetz kiki en chanti!

  • 01 Juni 2006 - 11:55

    Kiki En Chantie:

    Hey girl waar zit je nu? Misschien komen we nog wel ff om de koffie tenzij je nog steeds in da verlaten gat kalgoorlie zit hoor. kisses kiki en chantie

  • 09 Juni 2006 - 11:20

    David:

    Hee, Alles goed jaja het is weer een tijd geleden dat ik je wat gestuurd heb... Maar binnenkort gaan we ff een biertje doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Boulder

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 57438

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 26 Januari 2014

Australie

31 December 2013 - 31 December 2013

Hallo noordelijk halfrond.

21 December 2013 - 22 December 2013

Kuala Lumpur

Landen bezocht: