Oud en Nieuw - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu Oud en Nieuw - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu

Oud en Nieuw

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg

02 Januari 2010 | Cayman Eilanden, Georgetown

Happy New Year!!!
Vanaf hier wil ik jullie allemaal een spetterend nieuw jaar wensen en dat alle dromen uit mogen komen.

Kerst was mijn laatse update dus...
Na de kerstdagen hadden we wat tijd om bij te trekken van alle feestjes.
De laatste dagen hadden we bijzonder goede wind dus Marieke was te vinden op het water. Het waaide zo goed dat ik mijn kleine kite tevoorschijn heb moeten toveren. Het blijft een kick om hier te varen. Ik heb het ook bijzonder gezellig tijdens het kite. Zo ondertussen heb ik al aardig wat kiters leren kennen. Gezellig tussen de sessies door kletsen, lunchen etc De dag is snel voorbij als het waait.
Ook heb ik paar nieuwe trucs in the pocket dus er word vooruitgang geboekt!!!
Oud jaars dag zijn we wederom naar stingray city geweest. Lekker chillen op de catamaran, snorkelen en natuurlijk hugge met de stingrays. En 's avonds was het eindelijk zover, feest. We hebben het gevierd op strand. Het was enorm druk op strand en bijna iedereen die we in deze weken hebben leren kennen was op strand. Biertjes, vuurwerk en hoop lol en zand overal. Hier en daar lagen al mensen te 'slapen' op het strand of in de struiken. Ook lag tristan op de stoep te slapen dus het was een goed feestje. Rond een uurtje of 6 in de morgen vond ik het genoeg en ben gaan liften om thuis te komen. Al snel werd ik opgepikt door een busje vol met vrouwen die allemaal oud en nieuw hadden gevierd in de kerk!! Nu daar zat ik dan met een flesje bier te brabbelen tegen deze zwaar gelovige dames. Het was duidelijk voor hun dat ik niet naar de kerk was geweest. Maar de hoop is nog niet weg voor mij want ze nodigde me uit om as zondag naar een swingende dienst te komen in hun kerk. Na mij netjes thuis te hebben afgeleverd kwamen een half uurtje na mij Matt en Irina thuis en die hadden nog een mooiere taxi geregeld die werden afgezet door de politie. Die had ze maar een lift gegeven.... Not bad!
Al vroeg in de ochtend werd ik wakker gebeld van thuis om gelukkig nieuw jaar te wensen. Ik vrees dat ik niet echt heel gezond klonk. Toen ik eenmaal mijn ogen goed open had gedaan ondekte ik dat ik onder de tatoos (markerstift) zat. Het was gister avond denk ik erg geestig maar vanochtend was het minder charmant. Maar gelukkig was ik niet de enige want Tristan zat er helemaal onder incl gezicht. Al met al helemaal top feestje.
De kater er vandaag maar een beetje uitgezweten op het strand. Morgen vertrekt iedereen weer terug naar Canada en is het huis weer stil en leeg. Maar gelukkig vertrek ik as zondag lekker naar Cuba. Ik kijk er naar uit om nieuwe dingen te zien en het wordt zeker te weten weer een geweldige trip.
Hele dikke kussen en maak er iets van in 2010.
xx

  • 02 Januari 2010 - 12:18

    La Picard:

    Hé spierbal, niet té strak worden hè ;-) met al dat kiten....

    Veel plezier op Cuba!

    X

  • 04 Januari 2010 - 16:02

    Geoffrey:

    de beste wensen voor 2010.. en dat je maar een hoop mag reizen en zien... (en ik ook) als ik zo weer lees over je reis heb ik echt zoiets van wat doe ik hier... ben nu vanplan om in april naar indonesie te gaan... lekker leren surfen.. wens je een goede tijd in cuba en hoop weer van je te lezen...

  • 05 Januari 2010 - 08:12

    Jose:

    hey babe!

    gelukkig nieuwjaar!
    Hoe is het in Cuba?
    Maak je een foto met een sigaar in je mond in een mooie oldtimer voor ons? hi hi
    hier is het al 2 weken lang winter wonder land met veel sneeuw en gladde wegen.

    sterkte met wat je nu bezig houdt... denk aan je!

    Liefs, José x x x x x x

  • 05 Januari 2010 - 11:56

    Soraya:

    Goed bezig jij! Ziet er allemala fantastisch uit. Wij net terug uit Mexico. Wat top. Tot over een maand. Happy new year!

    kus

  • 05 Januari 2010 - 12:11

    Sharon:

    Hoi Mariek,

    Nog een gelukkig 2010, maar als ik zo lees is ie goed begonnen. Ik word zondag 10 januari opgenomen (hoe verzin je het, 10 januari, 2010, 10 jaar geleden)en wordt maandag geholpen dus zal je voorlopig van mij niet veel meer horen. Heel veel plezier nog en doe voorzichtig.

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 57237

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 26 Januari 2014

Australie

31 December 2013 - 31 December 2013

Hallo noordelijk halfrond.

21 December 2013 - 22 December 2013

Kuala Lumpur

Landen bezocht: