Genieten - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu

Genieten

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg

07 December 2009 | Cayman Eilanden, Georgetown

Daar is ze weer!!

Bij jullie VEEL regen heb ik vernomen??
Ha ha nou hier verre van dat.

Ben al aardig ingeburgerd hier. Heb een scooter tot mijn bezit dus ik cross over het (hele) eiland. De mensen zijn hier super vriendelijk en iedereen zegt dan gedag of zwaait naar je. Niemand maakt zich druk want tja het is 30gr en wat vandaag niet lukt doen we morgen wel. Daar moet ik af en toe nog een beetje aan wennen. Ben al een rondje wezen hardlopen tegen schemer maar dan betwijfel ik of iedereen nog steeds zo vriendelijk is. Voortaan in de ochtend maar gaan....
Vrijdag zijn we met een catamaran naar de baai gegaan die in het midden van het eiland ligt en je kunt daar zwemmen met stingrays. Dat is echt ongelooflijk. Ze zijn niet bang van je en je kunt ze vasthouden en zoals de yankees zeggen cuddle them. Vanochtend om 7 uur opgestaan ben eindelijk voor het eerst gaan kite! Oh my god. Het lijkt wel of je in een zwembad aan het surfen bent. Zo helder water en lekker warm. We waren met z'n drieeen dus was gelukkig lekker rustig op het water. Na een tijdje ben ik even iets gaan drinken op het strand en toen heb ik het meest hillarische in mijn leven gezien. Zoals jullie weten is de cayman eilanden een plek voor hele hele rijke mensen. En daar kwam een man aan met een hummer en parkeerd hem bijna in het water. Haalt zijn spullen eruit incl een slang die hij aansluit op iets achterin in zijn auto en sluit daarna zijn kite erop aan..... een elektrische pomp. Dacht dat jullie(arjan en bernd) posh waren met je elektrische pomp op de brouwersdam maar deze man slaat echt alles. Echt fantastisch! Ga zo lekker nog even naar strand met Davina een meisje dat hier werkt. Morgen is denk weer hetzelfde... Not bad he??

Hoop alle is goed daar en dat jullie een beetje zonneschijn van mijn verhalen kunnen voelen.

dikke kus
Marieke

Ps: en ja wendy ik mis ook iets achter op mijn scooter met helm op!!
volgende keer ben je er weer bij graag!

  • 07 December 2009 - 18:45

    Jochem:

    Ik zie buiken... dikke buiken!

    Geniet lekker ouwes!!

    xx Jochem

  • 07 December 2009 - 18:51

    La Picard:

    Niet té vervelend worden hè tante pollebob...

    Gr X

  • 08 December 2009 - 01:33

    Wendy:

    Zit je lekker tussen de yankies? Lekker beetje knauwen met zijn allen en stingrays aaien...je weet dat ze je ook dood kunnen stingen he, dus beetje voorzichtig meisje ;-)

  • 08 December 2009 - 07:58

    Sigurd:

    Klinkt niet zo best dhu
    Ik zit op me werk leuk joh. Inderdaad regen regen regen.
    Stuur hem gelijk weer door naar het thuis front,want die krijgt de berichtjes niet binnen. veel plezier nog en spreek je later xxx

  • 12 December 2009 - 16:17

    Sharon:

    Gelukkig hebje het ekker naar je zin en super mooi weer. Hier na veel regen zijn eindelijk de droge dagen aangebroken. Het wordt steeds kouder en waarschijnlijk heb ik sneeuw in de ardennen.

    Veel plezier nog. Tot schrijfs.

    Kus
    Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 57439

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 26 Januari 2014

Australie

31 December 2013 - 31 December 2013

Hallo noordelijk halfrond.

21 December 2013 - 22 December 2013

Kuala Lumpur

Landen bezocht: