Kerst!! - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu Kerst!! - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van tinkerbelle - WaarBenJij.nu

Kerst!!

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg

29 December 2009 | Cayman Eilanden, Georgetown

Hallo allemaal,

Iedereen een geweldig kerst gehad? En nu allemaal op naar het nieuwe jaar....

Vorige week zondag zijn er 3 vrienden van Tristan aangekomen vanuit Canada. Een tweeling, Irina en Alina en Matt.

Kerst was hier ook prima te doen. Kerst avond waren we uitgenodigd bij Gary en zijn vriendin om gezellig een biertje te drinken. Met de auto van West Bay naar South Sound en onderweg was er al van alles te zien. Deze mensen maken er echt een plastic xmas van. Kermis is het enige woord wat ik ervoor kan vinden.
We hebben een hele gezellig avond gehad en heb veel nieuwe mensen ontmoet. Kerst mutsjes op en kerst liedjes zingen... tja crazy Britts
De volgende dag was het 1e kerst dag. Gezellig met z'n allen ontbeten en daarna... jawel kadootjes uitpakken. Daarna lekker naar strand gegaan. Op het strand was het ook gezellig druk met allemaal families die kerst vieren. Lekker biertjes op het strand en allemaal lekkere dingen meegenomen. Voor de avond hadden we kalkoen met groentes enz. De Twins zijn echte sterren in de keuken dus over het kerst diner had ik ook niet te klagen. Langzaam druppelde ons huis vol met vrienden om er gezellig een goed feestje van te maken, gelukt. Kerst was geslaagd.
Nu is het aftellen voor oud en nieuw begonnen.... Iedereen is druk bezig met waar te gaan voor oud en nieuw en ik denk dat het wel goed gaat komen. Het is hier al met al echt genieten.
Ook heb ik nog wat domme uitspraken van toeristen hier...

Er zijn toeristen die vragen of je onder het eiland door kan zwemmen??!!
Sommige zeggen dat hun duikbril lek is en als je dan vraagt om het op te doen zetten ze hem onderste boven op.... oh my god!
Ook vragen ze of het Cuba is dat ze aan de horizon zien... nee dat is het andere eind van het eiland.
Waar zijn deze mensen naar school geweest of juist niet!

3 januari vertrek ik voor 3 weken naar Cuba om daar eens rond te gaan toeren... heb slechtere dagen meegemaakt. 22 januari komen Sanne en Jules (uit Goedereede) ook naar Cuba dus dat word ook een feestje. Ik vertrek de 24ste weer terug naar de Cayman om daar mijn laatste dagen te slijten van mijn welverdiende ;-) holiday.

Hele dikke kussen voor jullie

  • 29 December 2009 - 01:01

    Wendies:

    Hee Mariek,
    Je moet ff het enthousiasme knopje wat doordraaien want ik vind je verhaaltjes nog wat matjes.... waar zijn de smeuige details en de dronken verhalen en de mannen. Heeeeeel veeeeel plezier in Cuba xxx

  • 29 December 2009 - 08:29

    Sanne:

    Jeeeej, Cuba komt steeds dichterbij..!! Ik zie je daar! :-)

    Heel veel plezier met NYE! XX

  • 29 December 2009 - 08:47

    Broer:

    ha zusje zie dat je je weer aardig aan het vermaken bent. hier is alle sneeuw weer weg maar er komt vanaf morgen weer nieuwe aan en vorst. fijne dagen

  • 29 December 2009 - 08:55

    Agnes:

    Nou zeg WAT heb jij het weer slecht!!!!

    Dikke kus Agnes

  • 29 December 2009 - 10:46

    Ing:

    He zussie,
    Ik heb vanmorgen opgezegd bij Ron en getekend in Dirksland. Het is nu officieel. Per 1 februari begin ik in het ziekenhuis. Joepie!
    Een goeie jaarwisseling enne niet te veel zuppen he. Dikke kus Ing

  • 30 December 2009 - 08:14

    La Picard:

    Ga zo door liefie! Ben trots op je ;-)

    Het ziet er allemaal waanzinnig uit!!!!!!!!!

    Jaloers..... X

  • 08 Januari 2010 - 08:05

    Jerney:

    Hey lief kind!!
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!!
    Die van jou is in ieder geval goed begonnen. Wat super dat je het zo naar je zin hebt! En terrecht, je hebt het verdient. Geniet ervan lief en ik hoop je snel na thuiskomst weer te zien!!
    Kusjes
    Oh ja, Erik en ik gaan trouwen!! He popped the question hoor :-)
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 57226

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 26 Januari 2014

Australie

31 December 2013 - 31 December 2013

Hallo noordelijk halfrond.

21 December 2013 - 22 December 2013

Kuala Lumpur

Landen bezocht: